• obrazek 111
  • obrazek 111
  • obrazek 111
  • obrazek 111
  • obrazek 111
  • obrazek 111
  • obrazek 111

Historia Firmy

BOJAR-TUNING powstał wiosną 1994 roku we Wrocławiu. Na początku zajmowaliśmy się tuningiem aut niemieckich
i japońskich - produkowaliśmy elementy zewnętrzne na rynek Polski oraz Europejski.
Początki były trudne, każdy element który powstawał wiązał się z wykonaniem modelu oraz specjalnej formy.
Tuning opierał się na przeróbce zderzaków, montażu spoilerów, przyciemnianiu szyb oraz stylowym lakierowaniu.
Następnie wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów zaczęliśmy modyfikować zawieszenia, układ wydechowy oraz wnętrze auta. Z czasem nasz tuning polegał na całkowitej modyfikacji i ingerencji w wygląd optyczny, zmianie linii samochodu, poprawy osiągów oraz aerodynamiki samochodu.
Jednym z aut tak przerobionych było Mitsubishi Eclipse pierwszej generacji. Samochód został całkowicie przestylizowany, obniżony i poszerzony z 1,7m do 2,04m szerokości. Model ten został w 2000roku zaprezentowany na Targach Motor Schow w Poznaniu.

W 2001 roku przebudowaliśmy Eclipse drugiej generacji, stylizując na model Ferrari F355, poszerzając go do 2.2m szerokości.
W połowie 2000 roku rozpoczęliśmy również produkcje elementów nadwozia do samochodów rajdowych (Toyota Corolla, Mitsubishi Lanser evo5, evo6, evo7, Ford Escort Cosworth) które uczestniczyły w rajdach samochodowych w Polsce
i Europie. W 2003roku została również przerobiona Toyota Celica do rajdów terenowych.

Dzięki tej kilkuletniej działalności, zdobytym doświadczeniu w technice motoryzacyjnej i realizacji nowych pomysłów
w 2002 roku postanowiliśmy sprostać nowemu wyzwaniu jakim jest Replika. Ferrari F50 to był ostatni wówczas model Ferrari z wersji limitowanej. Staraliśmy się zbudować replikę jak najbardziej zbliżoną do oryginału i udało się!
Nasze doświadczenie pozwoliło nam stworzyć wierną kopię F50. Specjaliści replik z Niemiec, Austrii i Włoch ocenili nasza replikę na najładniej i najdokładniej wykonaną kopię Ferrari F50.
Nasz pierwszy prototyp powstawał 2,5 roku z czego około 2 lata zajęło nam tworzenie modelu oraz specjalnych form. Następne repliki powstawały w coraz to krótszym czasie, dziś jest to 3-4 miesiące.

Na początku 2005 roku zbudowaliśmy kolejny model repliki - Ferrari F355, ten model dzięki naszemu większemu doświadczeniu i większych możliwościach powstawał już 8 miesięcy.

W roku 2006 rozpoczęliśmy budowę repliki El Torro w wersji LP640 i SV, pierwszy egzemplarz powstawał 1,5 roku - dziś trwa to ok. 5 miesięcy.

Na przełomie lat 2007/2008 powstał model Ferrari F430 cabrio w wersji Scuderia.

W połowie 2009 roku rozszerzyliśmy naszą działalność również o modyfikacje i zmiany konstrukcyjne samochodów, stąd pomysł na przebudowę samochodu Mercedes W211 na samochód specjalny-pogrzebowy. Sześć miesięcy zajęło nam wykonanie modelu, form oraz specjalnych oprzyrządowań potrzebnych do tej przebudowy. Efekt jest...zderzyliśmy się z dość dużym uznaniem za jakość wykonania, staranność w szczegóły oraz stylistykę nadwozia.

Polityka firmy BOJAR-TUNING stawia na zarządzenie jakością oraz zwracanie szczególnej uwagi na wszelkie detale.
W przyszłości firma nigdy nie zatrzyma się poprawiając technologie, jakość i ulepszając punkty wyjściowe w każdej fazie produkcji naszych samochodów. Równocześnie wdrażamy nowe polityki jakościowe, poświęcając się do ciągłej poprawy doskonałości. Ścigając doskonałość docieramy do ostatecznej satysfakcji klienta oraz uszanowania naszego produktu. Wierzymy, że działania te zaprowadzą do dalszego utrzymania rozwoju. Dużo naszych klientów rozwinęło długookresową współpracę z naszym przedsiębiorstwem, za co chcieliśmy im serdeczne podziękować, ich satysfakcje są kluczowe dla naszego rozwoju.

W planach firmy jest stworzenie własnego samochodu który zdobędzie uznanie na światowym rynku motoryzacji.

Partner:
  Współpracujemy z:

Bojar-Tuning.eu@2011. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Teksty oraz zdjęcia na tej stronie są własnością firmy Bojar-Tuning
Kopiowanie fragmentów lub całości bez zgody właściciela zabronione.
Projekt i wykonanie strony: www.bezstronni.pl