Ferrari F430
REPLIKA ferrari F430 jest wykonana na płycie podłogowej z zachowaniem konstrukcji nośnej, wszystkich podzespołów mechanicznych, silnika i zawieszenia z Toyoty MR2 MK3, produkcji od roku 2000 do dziś.
Taki roadster służy przede wszystkim do zabawy oraz osiągania radości z jazdy, dlatego też konstruktorzy dbają o dobry napęd, sportowe zawieszenie, mocne silniki, na dalszym planie stawiając walory użytkowe i ekonomiczność auta.
Łącząc charakterystykę tradycyjnego sportowego auta z nowoczesną inżynierią, w przypadku MR2 udało się uzyskać interesującą mieszankę. Auto sportowe o przyspieszeniu 7,9 sekundy do 100 km/h i średnim spalaniu 7,6 l/100km.
Sercem auta jest napędzający tylne koła, umieszczony centralnie 1,8 litrowy silnik o mocy 140 KM i momencie obrotowym 172 Nm, wyposażony w system zmiennych faz rozrządu VVT-i. W połączeniu z niską wagą auta (975 kg) stanowi to wybuchową mieszankę. Taka sama zresztą jednostka znajduje się w większej Celice. Wysokie osiągi MR2
nie zostały okupione wysokim zużyciem paliwa. Dzięki zmiennym fazom rozrządu oraz niskiej masie Toyota zużywa średnio 7,6 litra benzyny na 100 km.
Centralne umieszczenie silnika pozwoliło uzyskać idealne rozłożenie ciężaru samochodu, co zapewnia jego stabilne prowadzenie w zakrętach, chociaż należy cały czas pamiętać, że napędzane są koła tylne. Hamulce tarczowe z przodu oraz z tyłu wspomagane przez ABS i EBD (instalowane w Toyocie standardowo) pozwalają na okiełznanie mocy MR2. Tylne zawieszenie stanowi kolumna resorująco-tłumiąca i podwójne wahacze. W zawieszeniu przednim znajdziemy przekonstruowane kolumny McPhersona i wahacze w kształcie litery L. Charakterystyka zawieszenia gwarantuje zarówno dobre trzymanie się jezdni na zakrętach oraz komfortowe pokonywanie nawet większych nierówności nawierzchni.
Wnętrze auta zachowuje sportowy i komfortowy styl, do tego fotele kubełkowe w skórzanym obiciu dodają elegancji i jakości wykończeń.
W wyposażeniu standardowym znajdują się: poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, elektrycznie sterowane szyby, klimatyzacja, zdalnie sterowany centralny zamek, immobiliser, reflektory przednie xenonowe, wspomaganie kierownicy, tapicerka skórzana, felgi aluminiowe 17" lub 18". Jako opcja występuje tzw. hard-top, czyli twardy, plastikowy dach (zakładany np. na zimę).